Опис проєкту
Діалог, переговори, дебати
зміст посібника
Як навчати проводити діалог, переговори та дебати навчальний посібник для педагогів
на сайт НУШ

Поміркуйте

Ви готові до ведення діалогу, якщо зможете відповісти «так» на нижченаведені запитання.

Чи готові ви до ведення діалогу?

Так / ні
Чи готові ви слухати іншу людину?
Так
Ні
… Чи готові ви прийняти те, що інша людина може (принаймні частково) мати рацію?
… Чи ви достатньо спокійні, щоб чемно поговорити?
… Чи можете ви спокійно запитати людину: «Хочете про це поговорити?»
… Чи можете ви знайти місце для зустрічі подалі від аудиторії, яка чинить тиск на когось із вас?
… Чи вас нічого не відволікає?
… Чи достатньо у вас часу, щоби висловитися?
… Чи цікаві вам погляди іншої людини?
… Чи знаєте ви, які ідеї та інформацію хотіли б додати до діалогу?
… Чи справді ви певні в переконаннях, які привносите у діалог?
… Чи усвідомлюєте ви, що не маєте всебічної й повної інформації стосовно проблеми?
… Чи знаєте ви про будь-які чутливі тригерні моменти, які інша людина може залучити до діалогу?
… Чи підготували ви вступні слова, що передають спільні та відкриті наміри?
… Чи готові ви скорегувати свої думки та позиції?
… Чи потрібно вам досягти певних домовленостей для ведення діалогу?

Джерело: Dialogue: Skills for Classroom and Community © Jeffrey R. Benson and Rachel A. Poliner, 2012

ЗМІСТ
Розроблено в межах проєкту Британської Ради «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді» за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.