Опис проєкту
Діалог, переговори, дебати
зміст посібника
Як навчати проводити діалог, переговори та дебати навчальний посібник для педагогів
на сайт НУШ

Обговоріть

Створіть список тем/завдань зі свого предмету, де всі в класі чи групі можуть брати участь у різних типах переговорів.

Історія

Запропонуйте розіграти переговори між видатними історичними діячами (наприклад, німецька та польська влада ведуть переговори про те, як запобігти початку Другої світової війни вторгненням Німеччини).

Література

Запропонуйте проаналізувати персонажів книги, оцінити їхню поведінку та розіграти в ролях переговори між ними або пофантазувати і придумати нові закінчення сюжетів залежно від результатів переговорів.

Математика

Запропонуйте початковим класам домовитися про купівлю іграшок. Потрібно вибрати дві іграшки з п’яти, обчисливши найкраще поєднання цін та врахувавши вподобання одне одного.

Молодші класи обговорюють проєкт плану будівництва сараю/годівнички з мінімальною кількістю відходів та роблять прості розрахунки площі, периметру та інших параметрів об’єкта.

Старшокласники й старшокласниці обговорюють найефективніші рішення для обчислення складних математичних задач або рівнянь.

Природознавство та географія

Початкові класи визначаються з найвдалішим одягом залежно від пори року та клімату країни.

Старшокласники й старшокласниці оцінюють географічне положення регіону та визначаються з місцем для будівництва атомної електростанції / гідроелектростанції.

Фізика

Запропонуйте молодшим класам обрати конструкцію транспортного засобу (з урахуванням маси, розмірів, об’єму паливного бака тощо), яка допоможе досягти максимальної швидкості. Ті, хто вчиться в старших класах, можуть додатково враховувати його аеродинамічні властивості, витрати пального тощо.

Біологія

Класові можна запропонувати обговорити умови вирощування певних рослин та визначитися з країною, яка найбільше для них пасуватиме.

Англійська мова

Запропонуйте потренуватися будувати відносини й викладати власну позицію під час переговорів.

ЗМІСТ
Розроблено в межах проєкту Британської Ради «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді» за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.