Опис проєкту
Діалог, переговори, дебати
зміст посібника
Як навчати проводити діалог, переговори та дебати
навчальний посібник для педагогів
на сайт НУШ
Банк ідей
Стаття “Starbursting”
(англ.)
Кубик Блума
(англ.)
‹
Обговоріть
Таблиця для розвитку запитань вищого рівня
›
ЗМІСТ
Опис проєкту
— Ведення діалогу, переговорів та дебатів: огляд
Розділ 1. Ведення діалогу
Вступ
— Прочитайте 1
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Прочитайте 2
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Банк ідей
— Поміркуйте
— Додаткові ресурси
Розділ 2. Ведення переговорів
Вступ
— Обговоріть
— Прочитайте 1
— Обговоріть
— Прочитайте 2
— Обговоріть
— Банк ідей
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Поміркуйте
— Додаткові ресурси
Розділ 3. Проведення дебатів
Вступ
— Прочитайте 1
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Прочитайте 2
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Банк ідей
— Додаткові ресурси
Розділ 4. Оцінювання ДПД
Вступ
— Прочитайте 1
— Застосуйте на практиці
— Прочитайте 2
— Застосуйте на практиці
Розділ 5. Створення дискусійного клубу
— Види дискусійних клубів
— Ресурси, необхідні для створення дискусійного клубу
— Адміністрування дискусійного клубу
— Організація перших дебатів
— Теми для дискусійного клубу
— Проведення дебатів онлайн
— Додаткові ресурси
Розділ 6. Підсумок
— Створення безпечної атмосфери для ДПД
— Обговоріть
— Ключові компоненти ефективної комунікації
— Обговоріть
— Ефективні запитання
— Обговоріть
— Банк ідей
— Таблиця для розвитку запитань вищого рівня
— Методи ефективних запитань
— Учнівський чек-лист
— Обговоріть
— Парафраз та підсумовування
— Обговоріть
— Банк ідей
— Аргументація та обґрунтування
— Обговоріть
— Корисні слова й вирази для ДПД
— Обговоріть
— Банк ідей
— Резюме
Розроблено в межах проєкту Британської Ради «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді» за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.