Опис проєкту
Діалог, переговори, дебати
зміст посібника
Як навчати проводити діалог, переговори та дебати
навчальний посібник для педагогів
на сайт НУШ
Застосуйте на практиці
Використайте поради, наведені вище, та розробіть рубрику оцінювання навичок діалогу та переговорів.
‹
Прочитайте 2
Розділ 5. Створення дискусійного клубу
›
ЗМІСТ
Опис проєкту
— Ведення діалогу, переговорів та дебатів: огляд
Розділ 1. Ведення діалогу
Вступ
— Прочитайте 1
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Прочитайте 2
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Банк ідей
— Поміркуйте
— Додаткові ресурси
Розділ 2. Ведення переговорів
Вступ
— Обговоріть
— Прочитайте 1
— Обговоріть
— Прочитайте 2
— Обговоріть
— Банк ідей
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Поміркуйте
— Додаткові ресурси
Розділ 3. Проведення дебатів
Вступ
— Прочитайте 1
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Прочитайте 2
— Обговоріть
— Застосуйте на практиці
— Банк ідей
— Додаткові ресурси
Розділ 4. Оцінювання ДПД
Вступ
— Прочитайте 1
— Застосуйте на практиці
— Прочитайте 2
— Застосуйте на практиці
Розділ 5. Створення дискусійного клубу
— Види дискусійних клубів
— Ресурси, необхідні для створення дискусійного клубу
— Адміністрування дискусійного клубу
— Організація перших дебатів
— Теми для дискусійного клубу
— Проведення дебатів онлайн
— Додаткові ресурси
Розділ 6. Підсумок
— Створення безпечної атмосфери для ДПД
— Обговоріть
— Ключові компоненти ефективної комунікації
— Обговоріть
— Ефективні запитання
— Обговоріть
— Банк ідей
— Таблиця для розвитку запитань вищого рівня
— Методи ефективних запитань
— Учнівський чек-лист
— Обговоріть
— Парафраз та підсумовування
— Обговоріть
— Банк ідей
— Аргументація та обґрунтування
— Обговоріть
— Корисні слова й вирази для ДПД
— Обговоріть
— Банк ідей
— Резюме
Розроблено в межах проєкту Британської Ради «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді» за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.