Вступ
- Що, на вашу думку, потрібно для організації дебатів у класі?
- Які завдання з дебатування ви вже проводили?
- Як ви визначаєте їхню успішність?
Щоб дізнатися про один зі способів організації дебатів, розташуйте нижченаведені етапи у правильному порядку.
| Етапи | |
| а | Розподіліть клас на дві великі групи — «за» і «проти». |
| б | Виберіть тему, яка цікавить усіх учасників, а ще краще — попросіть запропонувати її самим. Переконайтеся, що тема не надто політизована. |
| в | Почніть дебати. Скажіть, що переможуть групи, які матимуть найбільше аргументів і завершать говорити останніми. |
| г | Дайте обом групам час на обміркування ключових думок, щоб підтвердити свої аргументи. |
| ґ | Переконайтеся, що в кожній групі парна кількість сильних і слабких учнів та учениць. |
| д | Наостанок зберіть відгуки від групи у форматі відкритого обговорення. Отримайте чесні думки щодо проблеми, яку всі обговорювали. |
| е | Коли всі будуть готові, об’єднайте в пари тих, хто «за», з тими, хто «проти». Це добре спрацює, якщо у вас одна половина групи дебатує проти іншої. |
| є | Озвучте головне твердження, про яке ви збираєтеся дебатувати. |
|
Запишіть:
|
1. ____ 2. _____ 3._____ 4._____ 5._____ 6._____ 7._____ 8._____ |
Відповіді: 1. б; 2. є; 3. а; 4. ґ; 5. г ; 6. е; 7. в; 8. д