Опис проєкту
Діалог, переговори, дебати
зміст посібника
Як навчати проводити діалог, переговори та дебати навчальний посібник для педагогів
на сайт НУШ

Обговоріть

  1. Ви вчите своїх учнів і учениць домовлятися?
  2. Коли, на вашу думку, в навчальну програму слід включати формування вмінь та навичок ведення переговорів?
  3. Які шкільні предмети дають більше можливостей для розвитку навичок ведення переговорів і чому?

А тепер згадайте свій досвід ведення переговорів і заповніть таблицю (Alan, Log Book, p. 44).

Запитання  Відповіді 
Коли це сталося?  
Де це сталося?  
Хто брав участь?  
Про що велися переговори?  
Який підхід ви застосували?  
Як ви почувалися?  
Яким був результат?  
ЗМІСТ
Розроблено в межах проєкту Британської Ради «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді» за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.