Ефективні запитання
Когнітивні процеси нижчого рівня | Когнітивні процеси вищого рівня | ||||
Запам’ято- вування |
Розуміння | Застосу- вання |
Аналіз | Синтез | Творен- ня |
Хто були основні…? | Як ти поясниш свою відповідь…? | Який підхід ти застосуєш…? | Як ти проана- лізуєш…? |
Які переваги й недоліки у…? |
Як ти створиш …? |
Хто був…? | Як ти класифі- куватимеш …? |
Як це стосується …? |
Які фактори ти дослідиш? | Як ти оціниш/виміряєш вплив …? |
Як ти адаптуєш/ зміниш/ моди- фікуєш …? |
Що таке…? | Як ти проде- монструєш …? |
Як це спів- відноситься з тим, що ти вже знаєш …? |
Як ти катего- ризуєш …? |
У чому, на твою думку, цінність …? |
Які ідеї ти можеш вико- ристати, щоб …? |
Коли було …? | Як ти можеш проілюстру- ватии що … означає? |
Як ти проведеш експе- римент, щоб …? |
Чи ти можеш розрізнити …? | Які аргументи у тебе є для обґрун- тування …? |
Скільки способів досягти…? |
Де розта- шоване …? |
Як ти порівняєш і протис- тавиш …? |
Як можна розширити цю ідею? | Якого висновку ти доходиш? | Як ти оціниш…? | Яку інфор- мацію ти можеш скомпо- нувати з …? |
Як відбулося…? | Що сталося б, якби …? | Що ти визначиш як основне…? | Які докази у тебе є щодо…? | Що допоможе тобі перевірити свою відповідь? | Ти можеш розробити/ спроєк- тувати …? |
Чому…? | Ти можеш виокремити основні ідеї…? | Які питання ти поставиш у своєму інтерв’ю? | Яким був мотив у …? |
Якого висновку ти дійшов/дійшла? |
Що б ти міг/могла винайти для…? |
Як можна описати…? | Що означає…? | Як можна перевірити…? | Чому, на твою думку, сталося…? | Чи було твоє тлума- чення слушним? |
Уяви, що ти …. Що б ти зробив/зробила? |
Який саме…? | Як можна перефор- мулювати значення…? |
Чи розглядалася можливість…? | Які ідеї обґрун- товуються…? |
Як можна довести/ спрос- тувати…? |
Що можна зробити, аби покращити …? |
Ти можеш пригадати…? | Як можна підсумувати основні ідеї? | Яке твоє припу- щення? |
Як пов’язані … і …? |
Що ти порекомен- дуєш? |
Які альтерна- тиви запро- понуєш? |